Content

2012/09/14

Miłość

“Jeśli kochasz całość
z powodu tego co szczególne,
i jeśli kochasz to co szczególne,
bo zakochany jesteś w całości,
oto prawdziwa miłość.”
Lama Ole Nydahl
Gdy zobaczyłam pierwszy raz te zdjęcia Kamili Piech, już po krótkiej chwili nie miałam cienia wątpliwości - to artystka wysokiej klasy.
Bo taką trzeba być, żeby swoją twórczością tak mocno poruszać i inspirować.
To właśnie zdjęcia Kamili stały się dla mnie inspiracją do realizacji poniższej sesji. Oto moja próba zmierzenia się z pięknym acz trudnym wyzwaniem ukazania na zdjęciach człowieka, który jest dla mnie ważny, zamknięcia w kadrze tego, jak go widzę i jakiego kocham.
Chwilę przed 7. rocznicą naszego pierwszego spotkania, krótko po 5. rocznicy naszego pierwszego ślubu, w 1. rocznicę naszego drugiego ślubu, tak patrzę na człowieka, którego kocham:







0 komentarze:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook

Search This Blog

Popular Posts